حسین حسین ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

ادم برفی کوچولو

هر چی خدا بخواد...

1391/4/10 16:18
نویسنده : مامانی
197 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامی جان نمیدونم خبرم خوبه یابد میگن پرواز های عمره کنسل شده نمیدونم راسته یا نه البته تا بعد از ظهر مشخص میشه اگه کنسل بشه برنامه هامون تقریبا به هم میریزه اصلا نمیدونم چی پیش میاد فقط هممون منتظر بعد از ظهریم خدا یا هر چی خیره پیش بیاد الانم رفتی خونه ی مامانی بابایی هم رفته بود مساحبه الان زنگید و با کلی ذوق گفت قبول شدم الاهی شکر هنوزم ناهار نخوردیم منم که از خدا خواسته تا بابایی زنگید و خبر داد منم ازش شیرینی خواستم اونم ناهار خلاصه فکرامون کلی مشغوله به چه کنم چه کنم افتادیم البته مامانی یه خورده خوشحاله که الان نمیرن ولی بیشترش ناراحته البته ما برناممونو همون دوهفته ی دیگه میگیریم حالا دیگه ببینیم چطور میشه از یه جهت الان نرن خیلی بهتره الان با تموم خستگی ها و استرس میرن خیلی هم نمیتونن استفاده کنن ولی خوب بزارن بعدا برن با فراق بال میرن و بیشتر تر بهشون خوش میگذره حالا دیگه هر چی خدا جون بخواد خدایا ممنونتم به خاطر تمام محبتات دوست دارم محسن جونم ازت ممنونم به خاطر زحماتی که به خاطر راحتی ما میکشی دوستون دارم یه دنیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرینا موفرفری
10 تیر 91 16:25
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه. آدرس وب نی نی شکلک http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
بابای ملیسا
10 تیر 91 21:12
با سلام . وبلاگ ملیسا جوون با کلی عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال می شم سری به ما بزنید و با یک نظر ما رو مورد لطف خودتون قرار بدید . منتظر نظرهای قشنگ شما هستیم .
مامان نفس طلایی
12 تیر 91 15:29
سلام عزیزم تاریخ رفتنشون کی بود؟ فکر کنم تا قبل از 17 امی ها میرن و بعد از اون دیگه نمیرن باز می خوای اقا محسن از معین بپرسه