حسین حسین ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

ادم برفی کوچولو

میلاد امام حسین...

1392/3/22 5:32
نویسنده : مامانی
229 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازی...امروز میلاد امام حسین علیه السلام است میلاد امام عشقمون اقامون اربابمون  سرورمون....عیدت مبارک نازنینم...هورااقا جونم مهربونم میشه یه بار دیگه ما رو دعوت کنی بیاییم پابوست؟ناراحتوای عجب حالی داره زیارتت... الهم ارزقنا کربلا...اقا جانم چشمانم به در کرامتت دوخته و دستانم به سوی تو دراز است...همه ی هستی ام به فدایت ارباب من...نازنینم دیروز صبح بابایی واسه یه سفر کاری اما پراز ثواب رفت دلیجان منو تو هم موندیم خونه ظهر ناهار رفتیم خونه ی خاله جون فاطی مامان ریحانه اونا هم تنها بودن عمو مهدی رفته بود تهران ماهم مزاحم خاله اینا شدیم کلی هم بهمون خوش گذشت دست خاله جون و ریحانه جون بی بلا... دیشبم مامانی و دایی طاها و مریم جون اومدن پیشمون تا ماتنها نباشیم الانم خونمونن لالا کردن خوابمنم هم دارم اشین و نگاه میکنم هم دارم تایپ میکنم چه مامان زرنگی داری ههههههههههههههه البته از اون ورم تا لنگ ظهر خوابم ههههههههههههههههههه دوست دارم عزیزم واااااااااای دلم واسه بابایی یه ذره شده...قلبمحسن جونم دوست دارم لحظه هارو میشمرم واسه دیدنت...قلببوس واسه همسر نازم و پسر نانازمماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نفس طلایی
22 خرداد 92 22:01
سلام عزیزم عیدت مبارک ... جای همسری خالی نباشه ... خیلی التماس دعا دارم ها ... مشهد خیلی دعا کن ... فراتر از تصور محتاجم
مامان ریحان جیگر
26 خرداد 92 11:35
اعیادتون مبارک اختیار دارین کاری نکردم ولی خوش به سعادتت ، الان که دارم برات می نویسم مشهد در کنار حرم با صفای آقا امام رضا ع هستی. خیلی خیلی التماس دعا
مامان نفس طلایی
30 خرداد 92 21:46
خوش به سعادتت مهربون ... چقدر دلتنگ اقا هستم ... خوش به حالت ... زیارتت قبول