حسین حسین ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

ادم برفی کوچولو

ماه عزیز شعبان

1392/3/20 17:48
نویسنده : مامانی
175 بازدید
اشتراک گذاری

ُُسلام عزیزم خوبی؟وای رجب رفت و شعبان اومد خدایا گذر عمر چقدر سریعه انگار همین دیروز بود...خدایا یه همت و فرصت و توانی بده که بتونیم بهره ای از این ماه های عزیز ببریم...عزیزم فردا شب میلاد امام حسین علیه السلام است پیشاپیش عیدت مبارک نازی مامان...اقاجونم ما عیدی میخواییم...ظهور اقارو میخواییم...عزت و سربلندی اسلام و مسلمین رو بیش از پیش میخواییم...دیروز رفتم دیدن پنج تا زایر امام حسین خونه ی مامانبزرگم تورو باخودم نبردم خیلی خوب بود شلوغ بود مامانجونم یه عصرونه ی عالی درست کرده بود دلمه و پیراشکی خیلی چسبید دستشون درد نکنه انشاالله قسمت همه ساله شون بشه...شب با بابایی رفتیم بیرون و یه عالمه بستنی خوردیم دست بابایی بی بلا...امروز قرار بود دوروزه بریم یزد ولی بهم خورد انشاالله بعداز مشهد بابایی قول داده مارو ببره یزد شنیدم جاهای تاریخی و قشنگی داره...راستی دیشب ساعت دوازده یه کارامل عالی درست کردم واسه امروز ولی منو بابایی طاقت نیووردیم نصفه شب نیم بند شده خوردیمش ههههههههههههه البته یه کوچولو هم واسه تو نگه داشتیم اخه نمیدونی من چقدر کارامل دوست دارم تقریبا اندازه ی بستنی دوسش دارم...دوست دارم گل نازمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نفس طلایی
20 خرداد 92 20:23
سلام عزیزم خوش بحالت داری میری مشهد حاضرم دنیا رو بدم و برم مشهد......... خیلی التماس دعا.....