حسین حسین ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه سن داره

ادم برفی کوچولو

عاشقانه های من با همسرم...

1392/1/28 5:06
نویسنده : مامانی
702 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم با تمام وجودم دوستت دارم...قلب

ممنونم به خاطر زحمتایی که برام میکشی تا منو لحظه ای شاد و خندان ببینی...دوست دارم و میدونم دوسم داری که چون عشق یه طرفه محاله...ممنونم  که به فکرمی...ممنونم که درکم میکنی...عزیزم دستای گرمت، نگاه مهربونت، لبخند ملیحت،آغوش پر مهرت،نفس های گرمت،صدای زیبایت...همه و همه اصلا وجود نازنینت بهم آرامش و امید و اطمینان و شادابی و افتخار و زندگی میده...خدارو هزاران بار شکر میکنم به خاطر هدیه های زیبایی که تو زندگی بهم داده از جمله تو و فرزند عزیزمون،نفسمون،حاصل عشقمون...واز تو قدر دانی میکنم برای اینکه کنارمی...عزیزترین و بهترینم میبوسمتماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نفس طلایی
30 فروردین 92 13:09
عشقتون پایدار