حسین حسین ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه سن داره

ادم برفی کوچولو

یه روزه شلوغ...

1391/11/16 16:13
نویسنده : مامانی
112 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل باقالی...خوفی؟وااااااااااااااای مردم از شلوغی و ترافیک و گروووووووووووووووونی!!!! مجبوری نباشه کی حوصله داره از خونه بیاد بیرون...امروز خانومه خانوما شدم صبح زود از خواب پاشدم شما رو هم بیدار کردم با هم رفتیم خونه ی مامانی بعدشم خودم با خاله جون رفتم خیابونا رو متر کنم نیشخندبرات یه پارچه ی پالتوییه ناز خریدم که بدم خیاط برات بدوزه واااااای که مامان میشی حسابی...بعدشم دکمه واسه لباسم و یه پارچه ی مانتویی برا عید خریدم...ماشالا جای سوزن انداختن نبود از شلوغی...از اونجاهم یه دربست گرفتم رفتم مدرسه ی بابایی رفتیم یه کم خرید و اومدیم دنبالت مامانی هم برامون یه سبزی پلوی خوشمزه داد اووردیم خونه دستشون بی بلا الانم شما و بابایی لالا کردین منم باید کم کم آماده بشم برم دندونپزشکی...قربونت برم نانازیه منماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نفس طلایی
16 بهمن 91 20:43
سلام عزیزم مبارکت باشه


میسی عسیسم بوووووووووووووووس