حسین حسین ، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

ادم برفی کوچولو

از هر دری سخنی

1391/11/15 1:10
نویسنده : مامانی
137 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز پری...خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سلامتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خداروشکر...قیافت شده شبیه هویج ههههههههههههه از بس برات اب هویج گرفتم ایشالا که زودی خوب شی پنج شنبه کلاس داشتم وبا امادگی نیمه کامل رفتم ولی خداروشکر خیلی خوب بود حدیث نوبت من بود منم با توجه به دوروز گذشته از ١٧ ربیع که میلاد پیامبر بود وماه ربیع که ماه صلواته  یه سری از خواص و آثار صلوات گفتم چندتا روایت خوندم البته از کتاب بهشت اخلاق که کتاب فوق العاده جامع و خوبیه بعدشم دوبیت شعر به عنوان حسن ختام جلسه خوندم که خیلی قشنگ بود که اونم بابایی برام اس داده بود بعدشم آش و کیک و ابمیوه خوردیم که خیلی چسبید از اونجا هم شما و بابایی اومدین دنبالم رفتیم بستنی و....جمعه ناهار یه خورشت بادمجون عالی درست کردم بعدازظهرم خاله فاطی اومد خونمونو و تا شب پیشمون موند و بعدشم رفت برا شامم یه پیراشکیه توپ درست کردم و نوش جان کردیم شنبه هم بابایی امتحان شفاهی داشت که خیلی سخت بود ظهر که اومد خونه برامون ناهار خریده بود به عنوان شیرینی که خداروشکر شده بود بعداز ظهرم نوبت دندونپزشی گرفتم برا دوشنبه بعدشم از ساعت چهار تا یازده و نیم شب بیرون بودیم کجا بودیم خدا میدونه زبانچشمکنیشخندتمام پاساژایی که تا حالا نرفته بودم و رفتیم اونم فقط هول هولی چه جاهای جالبی هست که ما تا حالا نرفته بودیم حالا از این به بعدنیشخندخلاصه شام و بیرون خوردیم و یه بستنی ام پشتش بعدشم خسته و کوفته رسیدیم خونه الان من پای نتم بابایی پای tv شما هم مشغول به هم ریختن خونه هستی الانم دوروزه سریال kiss رو دنبال میکنم که خیلی جالبه ههههههههههه دوست دارم نازنازی...محسن جونم ماچبغلقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نفس طلایی
15 بهمن 91 12:28
سلام عزیزم خوبی ؟ خوشی؟ اول از همه اینکه جاتون واقعا خالی بود .... حسابی ....
بیاین تهران دیگه ....
بعدم میشه اسم کتاب و نویسنده اش و کامل بگی چند وقته دنبال یه همچین کتابی ام ...
به به شما هم اش خوردین بدون ما ... نوش جان ...
واقعا پاساژ های جدید هیجان انگیز و رویایی اند .. خدا رو شکر که همه چی خوب بوده .... بستنی خوردنی یاد ما هم باش ...


سلام عزیزم ممنون شما خوبید؟فدات شما هم بیایید دیگه...بهشت اخلاق... مهدی نیلی پور... دوتا جلده بررسی 313 واژه ی اخلاقیه رزایل و فضایل...فوق العاده ست...واقعا جالب بود مخصوصا جاهایی رو که فکرش و نمیکردم به ما هم خیلی دوره منم که عاشق پاساژ گردی ههههههههه آخ نگو بستنی دلم بازم خواست...شما هم خوردی یاد من کن ههههههههه
مامان نفس طلایی
15 بهمن 91 12:28
مامان نفس طلایی
15 بهمن 91 12:28
خیلی کار خوبی می کنی بهش هویح میدی حالا خدا رو شکر که می خوره ...


آره خداروشکر میخوره همینم غنیمته
مامان نفس طلایی
15 بهمن 91 12:29
راستی عکس لباست و تو یه پست خصوصی بذار منم ببینم


باشه عزیزم
مامان ریحان جیگر
15 بهمن 91 16:03
همیشه شاد و خوش باشی حالا این پاساژ های جدید رو به منم معرفی کن



حتما...