حسین حسین ، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

ادم برفی کوچولو

یه مهمونی...یه خبر

1391/11/20 3:42
نویسنده : مامانی
126 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازی...یه خبر خوب عمو جونم اینا دارن میان آق جووووووووووووووووون دیشب شام خونه ی دوستم سمیرا جون بودیم رفته بودیم دیدن نی نی شون وااااااااااااای خدا چقدر دوست داشتنی بود البته بعد از ٦ ماه رفتیم دیدنشون آخه اوناهم نبودن رفته بودن شهر مامانش اینا...خلاصه کلی با محمد یاسین و اسباب بازیاش بازی کردی مامانش گذاشته بودش تو رورویک تو هم بهش پخ میکردی اون ووروجکم غش میکرد از خنده بهت میگفتم دوست داری از این نی نی ها داشته باشیم تو هم نه گذاشتی نه بر داشتی یه راست گفتی نه اینکه خشگل نیست مبین خشگلتره تازه تپولو هم هست منم شدم اینجوریخجالتای بلاچه ی من بعدشم اومدیم خونه از دست شیطونیای تو من باید نصفه شبا کارامو بکنم فعلا برم بخوابم که فردا کلی کار رو سرم ریخته دوست دارم شیرین زبونم...ماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نفس طلایی
20 بهمن 91 13:40
خصوصی
مامان نفس طلایی
8 اسفند 91 18:13
سلاااااااااااااااام عزیزم حالت چه طوره خوبی؟ خیلی دلم واست تنگ شده ... هی می امدم می دیدم ننوشتی .. چه خبرا؟ حسین جونم خوبه؟ اون روزم شرمنده اقا محسن شدیم حسابی اون قدر خجالت کشیدم ... ببخشید تو رو خدا ... انشالله این دفعه جبران کنیم
بوس واسه خواهری ایم


سلام خوبی منم دلم برات یه ذره شده من الان گنبدم...این حرفا چیه ما حسابی شرمنده شدیم...شما بیایید ما جبران کنیم
مامان نفس طلایی
24 اسفند 91 0:07
خصوصی
مامان نفس طلایی
25 اسفند 91 21:08
خصوصی