حسین حسین ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

ادم برفی کوچولو

فرشته های رو زمین

1390/7/2 20:27
نویسنده : مامانی
156 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گنجشکک اشی مشی خوبی نازدار مامان منم خوبم خیلی خوبم میدونی امروز میخوام راجع به چی برات بنویسم از ماه رمضون امسال که چقدر بهمون خوش گذشت بهترین ماه رمضون عمرم بود چون هم پیش بابایی جون بودیم هم پیش دو تا فرشته رو زمین بودیم انسی جون و امنه جون دختر عمو های عزیزم که خیلی دوستشون دارم انسی جون مهندس کامپیوتر امنه جونم فیزیک هسته ای میخونه این دوتا فرشته خیلی برامون زحمت کشیدن عمو جون و منیر جون و عمو اکبر و که دیگه نگو.... خلاصه کلی بهمون خوش گذشت داشتم در مورد این دوتا فرشته میگفتم انسی جون طفلک با دهن روزه همش توی اشپزخونه هر چی که ما هوس میکردیم برامون درست میکرد امنه جونم ظرفا رو می شست شب تا صبح بیدار میموندیم کلی با هم صحبت و درد دل میکردیم منیر جون اینقدر گله که نگو با مامانیه تو مثل دوتا خواهر میمونن کلا حسین جونم اینو میگم که بدونی فامیلای بابا جون من همشون خوبن ولی این عموم و خوانوادش از همه بهترن عمو جونم خیلی دوست دارم چون مثل بابام هم مهربونی هم با نمک خب دیگه دلبرکم کم کم باید بریم اماده بشیم بریم نمایشگاه دفاع مقدس دوست دارم صورت مهربون تو غرق بوسه های من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سیمین
2 مهر 90 23:19
سلام عزیزم خوشحالم که بهتون خوش گذشته و دختر عمو ههای گلی داری که مثل خودت گلن