حسین حسین ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

ادم برفی کوچولو

ارزوی شیرین

1390/7/2 0:16
نویسنده : مامانی
151 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام نمکدون من خوبی چطو مطوری بازم تو خوابی و من بای لب تاب دلم برات یه ذره شده اخه تو اینقدر شیطون بلایی که وقتی بیداری خدا خدا میکنم زودتر بخوابی تا من به کارام برسم وقتی هم که میخوابی دلم برای زبون ریختنات تنگ میشه از دست تو من چیکار کنم گوگولی من دلبند مامان خیلی دوست دارم برات یه دنیا ارزو دارم ارزوهای خیلی شیرین اخه تو یکی یدونه من و بابایی جونی یادش بخیر اون روزا قبل از اینکه تو وجود داشته باشی یعنی توی بهشت بودی منو بابایی جون کلی در باره تو باهم صحبت میکردیم درمورد دختر و بسر بودنت در مورد اسمت چهره ات که شبیه کدوممون میشه خلاصه عزیزکم یه عالمه ارزو برات داشتیم وداریم خیلی دوست دارم نقل و نباتم راستی امروز خییییییییییلی شیطونی کردی هاشیطانشیطونک من بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نبات کوچولو
2 مهر 90 1:03
سلام کلیپی زیبا برای دلبند شما "آدمک چوب کربیتی موزیکال با صدای عمو پورنگ " http://nabati.blogfa.com/post-25.aspx
مامان نفس طلایی
2 مهر 90 13:18
سلام عزیز خاله خیلی خوشحالم که حسین جونم هم وبلاگ دار شد منم ها... شناختی جاری کوچیکه .... نفس ما هنوز تو بهشته ولی خوشحال میشم بیای تو وب .... منم خوشحالم که این طوری بیشتر از حال هم باخبر میشیم
ریحان جیگر
2 مهر 90 13:26
سلام حسین جونم این دو روز که اومدیم تهران دلم برات تنگ شده امروز میایم با هم بازی کنیم باشه