حسین حسین ، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

ادم برفی کوچولو

شلوار یا شلوارک

1391/6/25 11:07
نویسنده : مامانی
178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان خوبی قربون شیطون بلای خودم برم که الان لا لا کردی عاشقتم که میبینم صبحا میایی پیش من میخوابی دلم میخواد بخورمت پسرم من یه ناراحتی کوچولو ازت دارم  البته تبدیل به یه دغدغه شده دیگه نمیدونم چیکار کنمنگران اونم اینکه توی لباسات فقط یه شلوار هست که خیلی بهش وابسته ای اگه هر لباس دیگه ای غیر از این بخوام تنت کنم با جیغ و داد و گریه ی تو رو به رو میشم اصلا هم کوتاه نمیاییگریه خدایا یعنی من باید چیکار کنم نمیدونم چون بقیه ی لباسات تابستونیه مثلا شلوارک و استین کوتاهه تو نمیپوشی یا چیز دیگه هست دعا میکنم به خاطر مورد اولی باشه که اون موقع من فدای پسر باحیام میشم ماچخدا کنه لجبازی نکنیو رفتیم کربلا بقیه ی لباساتم بپوشی اخه من اصلا وقت ندارم برم برات لباس بخرم خدا جونم کمکمون کن یه کم کوتاه بیا باشه مامانی خیلی دوست دارم نازنینمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ريحان جيگر
25 شهریور 91 12:55
نگران نباش ايشالا سرش به ديدنيهاي سفر گرم ميشه يادش ميره


امیدوارم