حسین حسین ، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

ادم برفی کوچولو

یه شب بی نفس

1391/6/24 18:56
نویسنده : مامانی
164 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی مبارکا بالاخره دیشب بدون من و بابایی خونه ی مامانی خوابیدی کلی هم ذوق کردی امروز منم با مریم جون رفتیم دریا کلی حال داد البته من سانس اخرش رفتم بابایی هم ساعت دو و نیم اومد دنبالم و رفتیم خونه ی مامانی ناهار خوردیم و الانم رسیدیم خونه حالا باید بدو بدو کارامو بکنم وای خدا یه عالمه کار ریخته روسرم نمیدونم چرا یه دلشوره ی عجیبی دارم دلم خیلی اشوبه مامانی جونم خیلی دعام کن دوست دارم نازنینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ريحان جيگر
24 شهریور 91 20:29
انشاءالله كه به سلامتي ميرين و با دل خوش برمي گردين. نگران نباش


ممنون عزیزم دعام کن
آمنه جون
25 شهریور 91 15:42
الهی قربونش برم،از طرف من ماچش کن،هر موقع میرید خونه مامانی جای ما رو هم خالی کنید.انشاا...سفر خوبی داشته باشید و به سلامتی برگردید


فدات خانومی ممنون قسمت شما بشه دوست دارم عزیزم