حسین حسین ، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

ادم برفی کوچولو

بدون عنوان

1391/6/22 15:01
نویسنده : مامانی
123 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی ناز دلم شهادت امام صادق علیه السلام رو بهت تسلیت میگم دیشب رفته بودیم خونه ی استاد بابایی جون روضه خدا روشکر خیلی پسر خوبی بودی ممنونم به خاطر اینکه منو اذیت نکردی پسر مومن من یه حدیث از امام صادق علیه السلام برات میگم خیلی جالبه امام فرمودند:هر کس جدم امیر المومنین علیه السلام را از روی معرفت زیارت کند خداوند برای هر قدمش پاداش حج و عمره مقبول مینویسد وهر قدمی که پیاده یا سواره در راه زیارتش غبار الود شود به اتش دوزخ نمیسوزد عزیزم تو دلت پاکه دعا کن یه زیارت با معرفت قسمتمون بشه از روز ثبت ناممون تا امروز که تقریبا دو ماه میگذره همش دلهره ی اینو داشتم و دارم که نکنه حق اون مکان بهشتیو نتونم ادا کنم خدایا خودت یه نظر لطفی بکن مثل همیشه          هر قلب برای قبله جایی دارد     هر قبله برای خود خدایی دارد       این جمله شنیدم زدرون کعبه    ایوان نجف عجب صفایی دارد    ای کعبه به خود مناز از روی شعف      جایت بنشین که هر که جایی دارد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نفس طلایی
22 شهریور 91 15:55
عجب حدیثی بود ... خوش به سعادتتون
مامان ريحان جيگر
22 شهریور 91 17:02
خصوصي داري عزيزم
مامان نفس طلایی
23 شهریور 91 10:19
دلم هوای قم کرده ... هوای حرم ... خوش بحالت که به منبع ارامش نزدیکی ... التماس دعااااااااااااااا [ عزیزم یه یاعلی بگید و پاشید بیایین هم همدیگرو میبینیم هم شما برید حرم ما که دلمون حسابی تنگ شده


انسیه
25 شهریور 91 15:51
انشاا...زیارت با معرفتی داشته باشید،مارو هم دعا کنید...


ممنون خواهر جون ایشالا به زودی قسمت خودت بشه نایب الزیاره ی همه هستم