حسین حسین ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

ادم برفی کوچولو

ماهیگیر کوچولو

1391/6/18 2:29
نویسنده : مامانی
135 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم خوبی ماهم خوبیم الان شما لالا کردی و منم پای نتم دیشب میخواستم بیام ولی خیلی خسته بودم دیروز از خونه ی خاله جونم رفتم خونه ی مامانی تا شما و بابایی بیایین دنبالم بابایی جون میگفت شما خیلی پسر خوبی بودی سوره ی قدر هم تا اخر حفظ کرده بودی به همین خاطر بابایی مارو برد پدر خوب و اقای سیب زمینی وبستنی البته به خاطر شما ما هم به یه نوایی رسیدیمچشمکبعدشم اومدیم خونه امروزم رفتیم خونه ی مامانیه من یعنی مامان جون تو اخه از بعد از عروسیه دایی امیر رفته بود شاهرود اخه اونجا یه خونه و یه باغ خیلی با صفا داره که معمولا تابستونا میره اونجا به خاطر اینکه هواش خییییییییییلی عالیه نزدیک دو ماه ندیده بودیمش رفتیم و همه هم اونجا بودن شما هم دیگه تا تونستی اتیش سوزوندی بعد از اونجا هم اومدیم خونه ی مامانی شما هم طبق معمول از راه نرسیده رفتی سراغ اکواریوم دایی امیر ما که مشغول صحبت کردن بودیم شما هم دوتا ماهی و یه لاک پشت شکار کردی و انداختی توی یه سطل وقتی دیدیمت نمیدونستیم بهت بخندیم یا عصبانیتمام لباسات خیس شده بود قیافت حسابی خوردنی شده بود دایی امیر میگفت من به زور این ماهیا رو میگرم تو دیگه روی ما رو هم سفید کردی خلاصه دوتا ماهیا رو برداشتی باخودت اووردی با کللللللللللللی ذوق قربونت برم که اینقدر شیطون و با نمکی دوست دارم فرشته کوچولوی مامانقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ريحان جيگر
18 شهریور 91 12:09
اي وروجك ، البته سابقه دار هم هستي ها، برج ميلاد رو ميگم يادت مياد كه؟؟
مامان نفس طلایی
19 شهریور 91 0:10
اره به قول فاطمه حسین سابقه داره ای جونم
نیلوفر جون
4 مهر 91 11:55
فدای هر چی شیطونیش
آفرین به ماهیگیر کوچولو

قربونت نیلو جون