حسین حسین ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

ادم برفی کوچولو

یه عالمه کار دارم...

1391/3/31 2:31
نویسنده : مامانی
371 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی وای مردم از خستگی و دلهره استرسنگران کی فردا میاد و به خیری و خوشی میره اخه قراره کوثر جون و پا گشا کنم یه عالمه کار کردم یه عالمه ی دیگه باید بکنم دست بابایی جون واقعا درد نکنه طفلی با این همه مشغله ی خودش امروز پا به پای من اومد و زحمت کشید چه کارای بیرون چه تو خونه قربونش برم که اینقدر مهربونه خدا جونم ازت خییییییییییلی ممنونم ماچ میخوام یه عالمه غذاهای خوشگل و خوشمزه درست کنم  خوشمزهدسر و ژله و سبزی و سالاد و... عکس غذاهای تزیین شده و کل سفره و همش و برات میذارم تا ببینی چه مامان باسلیقه و کد بانویی دارینیشخنداز خود راضیمامانی دعا کن فردا از پس همه ی این کارا بر بیام دوست دارم عزیزم تا فردا بای بایقلببای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نفس طلایی
31 خرداد 91 20:03
وای خوش به حال کوثر جون ... یاد پاگشای خودم افتادم چقدر مامان گلت و خودت زحمت کشیده بودین ... میشه دوباره پا گشام کنی ؟ اخه اون موقع خونه مامان اینا بودی من و که خونه خودت پا گشا نکردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



الاهی بمییییییییییرم خواهر جونی و خونه ی خودم پا گشانکردم عزیزم خونه ی خودمم پاگشات میکنم خواهر جونی یه وقت غصه نخوره ها دوست دارم بوس
مامان نفس طلایی
31 خرداد 91 20:03
حتما عکس بگیری هااااااااااااا
مامان نفس طلایی
31 خرداد 91 20:03
راستی فردا شام مهمون نمی خواین ؟


قدمتون روی چشم عزیزم تشریف بیارید