حسین حسین ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه سن داره

ادم برفی کوچولو

ویروس و...

1392/6/9 14:23
نویسنده : مامانی
198 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نازم...خدا قوت به سه تاییمون که هنوز بااین ویروس داریم میجنگیم ولی اینقدر ضعیف شدیم که فایده نداره حالا بگذریم...تودوراهی موندیم بدجووووووووووور از یه طرف به اقاجون اینا قول داده بودیم بریم پیششون از یه طرفم میخواستیم واسه عروسی بریم گنبد ولی این مریضیه بدجور بدقولمون کرد دیگه پیش اقاجون اینا نمیریم ولی احتمالا عروسی بریم اخه اصلا دلم نمیاد که نریم اخه عروسی یه دونه پسرعمومه با اخرین دختر عمه ام خیلی حال میده ازاونطرفم اینقدر بی حال شدیم که اصلا نمیدونم میخواییم چیکار کنیم فرداشبم شهادت امام صادق که پیشاپیش تسلیت میگم دعا میکنم هممون از پیروان واقعی حضرت باشیم انشاالله.... استاد بابایی خونشون مراسم داره ماهم دعوتیم که دختر استاد بابایی معلم نقاشی اینده ی شماست که باهاشون صحبت کردم از اول مهر انشاالله قراره بری...ظهر دوشنبه هم بابایی جای دیگه دعوته ولی نمیدونم میره یا نه اگه نره صبحش راه میفتیم حالا ببینیم خدا چی میخواد امروزم افتادم به جون خونه با این حالم چیکار کنم مجبورم حالا کی تموم شه خدا میدونه مامانی و خاله فاطی اینا هم امروز از مشهد راه افتادن به سمت گنبد انشاالله به سلامتی برسن...دوست دارم گل گلی من بوس بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نفس طلایی
11 شهریور 92 12:46
انشالله بهت یه عالمه خوش بگذره


ممنون عزیزم
مامان ریحان جیگر
11 شهریور 92 16:51
ایشالا که همیشه سلامت باشین و هر چی که خیره براتون پیش بیاد


ممنون عزیزم