حسین حسین ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

ادم برفی کوچولو

حفظیات گل پسرم

1391/10/11 14:08
نویسنده : مامانی
171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی مادری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟راستی کتاب شعرایی که برات گرفته بودم و همش و حفظ کردی کتابا رو میذاری جلوت تا عکساشون و میبینی شروع میکنی شعراشون و میخونی من خودم یه دفعه برات خوندم دفعه ی دوم تو هم با من همخونی کردی و دفعه ی سوم خودت به تنهایی خوندی البته بقیه ی کتاباتم همینجوری حفظ کردی قرانم که برات میخونم دفعه ی اول خوب گوش میدی دفعه ی دوم همخونی میکنی دفعه ی بعد خودت میخونی الان سوره ی ناس و فلق و توحید و حمدو قدر و عصروکوثر و نصر ونصف قریش و نصف کافرون و نصف مسد و حفظی دعای فرج و حفظی چند فراز اول زیارت عاشورا رو حفظی وچندتا حدیث و ایه ی قران رو حفظ کردی...النظافة من الایمان و با ترجمه اش حفظی الصلاة عمودالدین و با ترجمه اش...الصلاة معراج المومن و با ترجمه اش ...کلو واشربو ولا تصرفو با ترجمه اش...ودو سه تا دیگه که یادم نمیاد رو حفظی...فدای پسمل نازم البته میدونم با این هوش واستعدادی که توداری اینا بسیار کمه که یاد گرفتی ولی چیکار کنم تقصیر خودته از بس که شیطونی نمیشینی تا بهت یاد بدم البته خودمم نمیخوام خیلی بهت فشار بیارم که خدای نکرده دلزده بشی وگرنه تا الان فکر کنم نصف قران و حفظ کرده بودی واااااااای از ارزوهامه حسینم...به مامان قول میدی اگه منم مرده بودم از قران جدا نشی؟... حافظ اون باشی؟...فدای پسر نازم...دوست دارم پسر مهربونمماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ریحان جیگر
11 دی 91 15:43
آفرین به این گل پسری