حسین حسین ، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

ادم برفی کوچولو

عیدت مبارک...

1391/8/4 20:45
نویسنده : مامانی
231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی پسر نازم امروز عرفه بود روز مناجات با خدا روز بندگی خدا روز بخشیده شدن گناها یکی از بهترین روز های سال روز عرفه هست خدا جونم عاشقتم که با این همه گناه بازم دعوتم کردی بیام و صدات بزنم خدای مهربونم خیلی دوست دارم خداجونم یعنی میشه یه دعای عرفه بیام خونه ی خودت تو صحرای عرفات بخونم یه عرفه برم کربلا و زیر قبه ی حرم اقا بخونم خدا جونم عاشقتم ...فردا هم عید قربانه روزه تجلی بندگی ابراهیمی در روز قربانه عیدت مبار ک ستاره ی ناز من فدات فردا ناهارم هممون خونه ی مامانی جونی دعوتیم خوش میگذره نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابایی جونم دو سه روزه سردرد شدید داره هر کاری میکنیم خوب بشه نمیشه دعا کن مامانی جونی البته از بعد از ظهر یه کوچولو بهتره خیلی دعا کن گل نازم دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان نفس طلایی
6 آبان 91 12:56
سلام خواهر مهربونم خوبی؟ ممنونم خیلی به یادت بودم هر دفعه رفتم حرم جلو ضریح اسمت و اوردم و اگه خدا قبول کنه زیارت نامه رو عوض هممون خوندم ... انشالله بزودی قسمت شه و با هم بریم ... خصوصی
مامان نفس طلایی
6 آبان 91 12:58
عید شما مبارک
مامان نفس طلایی
6 آبان 91 12:59
خصوصی
مامان نفس طلایی
7 آبان 91 14:47
سلام خواهر جون خوبی ؟ ممونم بابت نظرت درباره قم ... اما بازم خیلی دعام کن
مامان نفس طلایی
7 آبان 91 14:48
عمرا اگه بگم چی گفته
مامان نفس طلایی
7 آبان 91 14:48
چی بهم میدی تا بگم
مامان نفس طلایی
7 آبان 91 14:48
خصوصی
مامان نفس طلایی
7 آبان 91 21:45
مامان نفس طلایی
9 آبان 91 18:59
سلام عزیزم انشالله زود خوب میشن .... محتاج دعا هستیم چرا نیومدی؟ ای بی معرفت ... گفتم حتما میای دور هم کلی خوش می گذشت .... حالا که نیومدی واست دعا نمی کنم